Leven in middel house - Reisverslag uit Lesbos, Griekenland van jan Zijp - WaarBenJij.nu Leven in middel house - Reisverslag uit Lesbos, Griekenland van jan Zijp - WaarBenJij.nu

Leven in middel house

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg jan

12 Augustus 2018 | Griekenland, Lesbos

Sinds gister heb ik wat oudere kamergenoten: Manuel en Arianne uit Spanje.
Zij zijn al 3 de jaar vrijwilliger hier en doen van alles.
Zij begonnen gisteren direct de puinhoop in de keuken op te ruimen, het is namelijk echt een studenten huishouding waar niemand zich echt erg verantwoordelijk voelt, al is er wel corvee!
Ik moet vandaag het beddengoed wassen.

Vanmorgen ben ik heel vroeg opgestaan en een stukje zuidelijk gefietst langs de kust, het ging de heuvel op pfpfp.Een prachtig uitzicht en toen terug en een zijweggetje naar het strand.Daar plotseling stond ik voor een prachtig kerkje/ capelletje.Grieks othordox.ik was de enige met stuk of 5 schurftige honden.
En toch zijn er lieve bewoners in de buurt die water en hondenbrokjes voor hen neerzetten.
Natuurlijk ook een splash in de zee om aftekoelen.

  • 13 Augustus 2018 - 13:55

    Wout:

    He broer, klinkt avontuurlijk allemaal.

    Met een gemeente van schurftige honden in de kerk, lijkt mij bijzonder.

    Sterkte en vooral geniet van het aangename en nuttige.

    JOKMOK Wout

  • 14 Augustus 2018 - 14:48

    Marleen:

    Hoi Jan, bij toeval kom ik op je blog terecht :-)
    We wensen je een hele goede tijd toe op Lesbos. Dat je voor veel mensen van betekenis mag zijn!
    Veel zegen!

    Groet, Jan Karel & Marleen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

jan

Ik ben gehuwd met Magda, wij hebben 6 kinderen en 8 kleinkinderen. Nog 2,5 dag werk ik in Almelo als huisarts. Een zeer belangrijke drijfveer in mijn leven en werk is mijn geloof in Jezus als mijn Redder, God mijn hemelse Vader en de heilige Geest die mij leidt.

Actief sinds 29 Juni 2018
Verslag gelezen: 213
Totaal aantal bezoekers 5512

Voorgaande reizen:

29 Juni 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

10 Augustus 2018 - 30 Augustus 2018

Hulp aan vluchtelingen in Lesbos

Landen bezocht: