vrolijk afscheids maal - Reisverslag uit Lesbos, Griekenland van jan Zijp - WaarBenJij.nu vrolijk afscheids maal - Reisverslag uit Lesbos, Griekenland van jan Zijp - WaarBenJij.nu

vrolijk afscheids maal

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg jan

31 Augustus 2018 | Griekenland, Lesbos

Gister was weer een werkdag in de airco (: Weg van de luidruchtige werkplaats naast ons, waardoor luisteren naar iemand longen vrijwel onmogelijk was. Met een bezwaard hart laat ik kamp Moria en het ERCI team - en de 2 gevangen collega’s - achter mij.
Wij hadden tijd later om de keuken helemaal op te ruimen, de vriezer te ontdooien , ik hoorde snachts altijd gedreun,waar ik geen ieder had wat het was: de vriezer die overuren maakte.
Avonds hadden wij een heerlijke maaltijd samen gekookt van vele overtollige levensmiddelen en was het gelijk een gezellig afscheid.
Snachts lag ik nog even aan het strand onder de prachtige sterrenhemel en het geruis van de golven.Een zwerfhond kwam even knuffels halen- ik hoop maar dat hij mij geen vlooien gaf, ander reizen die mee naar Nederland!
Ik zie er naar uit mijn lieve vrouw in mijn armen te sluiten en ook later jullie allemaal.Bedank voor alle ondersteuning, financieel, meelevend en geestelijk. Tot spoedig ziens. Jan

  • 31 Augustus 2018 - 07:42

    Harold Lammertink:

    Hoi,

    Goede reis terug! En ja vlooien niet meenemen naar de eerstvolgende bidstond.

    groet en bless!
    Harold

  • 31 Augustus 2018 - 08:17

    Elias:

    Jan, een goede reis terug. Ik heb van je verhalen genoten, al was het alleen maar omdat ik jou zelf zo duidelijk voor me zag. Zal later uitleggen waarom ik niet vaker reageerde. Groet van Elias

  • 31 Augustus 2018 - 11:19

    Ab:

    Hoi Jan. Dat was een heftige missie. Mooi dat je wat voor deze mensen betekenen kon. Het waren niet de mooiste dingen van de mensheid die je tegen gekomen bent. Goed om je straks weer te zien. Ab

  • 31 Augustus 2018 - 12:02

    Caroline:

    Goede reis naar huis Jan. Je bent vast tot zegen geweest! Goed weekeind.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

jan

Ik ben gehuwd met Magda, wij hebben 6 kinderen en 8 kleinkinderen. Nog 2,5 dag werk ik in Almelo als huisarts. Een zeer belangrijke drijfveer in mijn leven en werk is mijn geloof in Jezus als mijn Redder, God mijn hemelse Vader en de heilige Geest die mij leidt.

Actief sinds 29 Juni 2018
Verslag gelezen: 275
Totaal aantal bezoekers 5518

Voorgaande reizen:

29 Juni 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

10 Augustus 2018 - 30 Augustus 2018

Hulp aan vluchtelingen in Lesbos

Landen bezocht: