Bijna klaar - Reisverslag uit Lesbos, Griekenland van jan Zijp - WaarBenJij.nu Bijna klaar - Reisverslag uit Lesbos, Griekenland van jan Zijp - WaarBenJij.nu

Bijna klaar

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg jan

08 Augustus 2018 | Griekenland, Lesbos

Nog 2 dagen voor vertrek, ben wat zenuwachtig voor het onbekende, wel een uitdaging en veel vrienden leven mee.
Hartelijk dank voor alle giften die de koffers gevuld hebben met medicijnen en verbandmiddelen voor de vluchtelingen.

  • 08 Augustus 2018 - 13:36

    Marinus Bergboer.:

    Leuk Jan, om jou op deze manier te kunnen "volgen". En eh, die 2 dagen zijn zo voorbij.
    Sterkte bij de verdere voorbereiding en afscheid nemen.
    Groet, M.

  • 08 Augustus 2018 - 16:25

    Gea Pater:

    Hoi Jan,
    Alvast een goede reis, en heel veel succes op Lesbos.
    En vergeet niet zo af en toe een duik in zee te nemen hè.
    Groet, Gea

  • 08 Augustus 2018 - 18:03

    Bert En Erika Klasing:

    Beste Jan,
    goede reis en een gezegende tijd in lesbos.
    hartelijke groet, Bert en Erika

  • 09 Augustus 2018 - 08:21

    Elias En Bea:

    Hebben we wat gemist, Jan? Dit is pas het tweede bericht dat we onder ogen krijgen. Maar we weten zeker dat je je hart heb gegeven aan de vluchtelingen. Goede thuisreis!
    Groet, Elias en Bea

  • 10 Augustus 2018 - 10:52

    Hans Brok:

    Keep up the good work! en goede reis.
    gr
    Hans

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

jan

Ik ben gehuwd met Magda, wij hebben 6 kinderen en 8 kleinkinderen. Nog 2,5 dag werk ik in Almelo als huisarts. Een zeer belangrijke drijfveer in mijn leven en werk is mijn geloof in Jezus als mijn Redder, God mijn hemelse Vader en de heilige Geest die mij leidt.

Actief sinds 29 Juni 2018
Verslag gelezen: 236
Totaal aantal bezoekers 5510

Voorgaande reizen:

29 Juni 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

10 Augustus 2018 - 30 Augustus 2018

Hulp aan vluchtelingen in Lesbos

Landen bezocht: