Voorbereiding - Reisverslag uit Lesbos, Griekenland van jan Zijp - WaarBenJij.nu Voorbereiding - Reisverslag uit Lesbos, Griekenland van jan Zijp - WaarBenJij.nu

Voorbereiding

Door: Jan Zijp

Blijf op de hoogte en volg jan

28 Juli 2018 | Griekenland, Lesbos

Lieve vrienden en familie,

Ik ben druk bezig met de voorbereiding om 10 augustus te vertrekken naar het eiland Lesbos, waar al vele jaren vluchtelingen uit de zee worden gevist en waar ze in kampen op het eiland worden opgevangen door Emergency Response Center International.
Ik mag er gedurende drie weken samenwerken mat andere hulpverleners in een kliniek bij kamp Moria.
Met hulp van donaties kan ik ook een grote koffer meenemen met medicijnen en verbandmiddelen.

Ik zal hier verslag doen van mijn belevenissen.

Wil je niet op mijn mailing lijst laat dat dan weten, zijn er vrienden die er op willen, stuur mij dan een bericht op janzijp@gmail.com
Bvd Jan

  • 29 Juli 2018 - 15:09

    Elias:

    Dag Jan,

    wat een mooie manier om op de hoogte te blijven van jouw wedervaren op Lesbos. Ik schrijf dit bericht nu nog vanuit Almelo, vanavond vertrekken we voor 4 weken naar de respectievelijke huizen van dochter en jongste zoon. Daar kunnen we wel jouw verslagen ontvangen, maar geen reactie meer terug schrijven.

    Dus met deze laatste aanmoediging van onze kant moet je het doen. Ga met God!

    Hartelijke groet, Elias en Bea

Tags: Lesbos, , ERCI

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

jan

Ik ben gehuwd met Magda, wij hebben 6 kinderen en 8 kleinkinderen. Nog 2,5 dag werk ik in Almelo als huisarts. Een zeer belangrijke drijfveer in mijn leven en werk is mijn geloof in Jezus als mijn Redder, God mijn hemelse Vader en de heilige Geest die mij leidt.

Actief sinds 29 Juni 2018
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 5501

Voorgaande reizen:

29 Juni 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

10 Augustus 2018 - 30 Augustus 2018

Hulp aan vluchtelingen in Lesbos

Landen bezocht: