Alibaba en de koelkast - Reisverslag uit Lesbos, Griekenland van jan Zijp - WaarBenJij.nu Alibaba en de koelkast - Reisverslag uit Lesbos, Griekenland van jan Zijp - WaarBenJij.nu

Alibaba en de koelkast

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg jan

15 Augustus 2018 | Griekenland, Lesbos

Een dief bleek rond te sluipen toen ik ontdekte dat voedsel uit mijn lade in de koelkast was gegapt.
Ik deelde deze lade met andere vrijwilligers(kamergenoten ook)
En wilde hen al beschuldigen dat zij mijn eten hadden weggegooid, maar wat bleek: Alibaba is een kat, die de koelkast kan openmaken! Iemand het hem gezien toen zij een klap hoorden en hij vluchttte weg met mijn worst!
De kaas had hij al half verorberd.

  • 15 Augustus 2018 - 13:41

    Hans Rappa:

    Een toepasselijke naam voor die kat ...

  • 24 Augustus 2018 - 12:37

    Herman:

    Dit is eigenlijk NIET leuk!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

jan

Ik ben gehuwd met Magda, wij hebben 6 kinderen en 8 kleinkinderen. Nog 2,5 dag werk ik in Almelo als huisarts. Een zeer belangrijke drijfveer in mijn leven en werk is mijn geloof in Jezus als mijn Redder, God mijn hemelse Vader en de heilige Geest die mij leidt.

Actief sinds 29 Juni 2018
Verslag gelezen: 232
Totaal aantal bezoekers 5507

Voorgaande reizen:

29 Juni 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

10 Augustus 2018 - 30 Augustus 2018

Hulp aan vluchtelingen in Lesbos

Landen bezocht: